Advances in Services Marketing / Najlacnejšie knihy
Advances in Services Marketing

Kód: 01757191

Advances in Services Marketing

Autor Hans Mühlbacher, Jean-Paul Flipo

The economic impact of services is steadily increasing. Against this background knowledge regarding their development and marketing is one of the key factors of success.§This book presents the findings of the First French-German W ... celý popis

64.50


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 17 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Advances in Services Marketing

Nákupom získate 160 bodov

Anotácia knihy

The economic impact of services is steadily increasing. Against this background knowledge regarding their development and marketing is one of the key factors of success.§This book presents the findings of the First French-German Workshop on Services Marketing. The wide range of topics includes articles on the optimal design of services and their internationalisation as well as on instruments for the analysis of service markets.

Parametre knihy

64.50

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: