Advergaming and In-Game Advertising / Najlacnejšie knihy
Advergaming and In-Game Advertising

Kód: 04336025

Advergaming and In-Game Advertising

Autor Gerald, Marolf

The term Advergaming is used to describe the different possibilities to advertise brands or products with or within computer- and video games. This book displays all developments that have been made from the early 1980s until 2006 ... celý popis

55.62


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Advergaming and In-Game Advertising

Nákupom získate 137 bodov

Anotácia knihy

The term Advergaming is used to describe the different possibilities to advertise brands or products with or within computer- and video games. This book displays all developments that have been made from the early 1980s until 2006 in the field of Advergami

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

55.62

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: