Pioneers of Digital / Najlacnejšie knihy
Pioneers of Digital

Kód: 01206770

Pioneers of Digital

Autor Paul Springer

Pioneers of Digital showcases the stories behind key people who have fundamentally influenced the way advertising, marketing, search and social media have evolved during the internet era. Springer and Carson have tracked down and ... celý popis

41.92

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Pioneers of Digital

Nákupom získate 105 bodov

Anotácia knihy

Pioneers of Digital showcases the stories behind key people who have fundamentally influenced the way advertising, marketing, search and social media have evolved during the internet era. Springer and Carson have tracked down and documented behind-the-scenes insight, decisions and opinions that inspired digital phenomena such as Virtual Reality, Dove's "Real Beauty" campaign, Obama's 2008 presidential campaign, celebrity take-up of Twitter and Artists Without a Label, a free digital music distribution service for independent artists. The 20 digital entrepreneurs profiled span the globe; some performed their ground-breaking work in environments like Google, Facebook, Microsoft, Victors & Spoils, OgilvyOne, R/GA, AKQA, Sapient Nitro and Apple, while others performed digital miracles all on their own. Together these stories expose the secrets of success from pioneers that everyone can learn from. Packed full of unique insight, Pioneers of Digital provides advice and inspiration for readers interested in twenty-first century commercial online thinking. The pioneers: Thomas Gensemer MyBO and Obama's 2008 Presidential Campaign; June Cohen Hotwired and TED.com; Denzyl Feigelson iTunes Advisor and Artists Without A Label; Vanessa Fox Google and Nine By Blue; Gurbaksh Chahal ClickAgents and BlueLithium; Jaron Lanier Virtual reality and Microsoft Research; Angel Chen OgilvyOne China; John Winsor Victors & Spoils; Danny Sullivan Search Engine Land; Alex Bogusky, Bob Cianfrone Burger King's Subservient Chicken; Avinash Kaushik Digital marketing evangelist, Google; Carolyn Everson MTV Networks and Facebook; Malcolm Poynton Dove Campaign for Real Beauty; Qi Lu Yahoo! , Microsoft and Bing; Ajaz Ahmed AKQA; Martha Lane Fox Lastminute.com and the UK government's digital champion; Kyle MacDonald One Red Paperclip; Jess Greenwood Contagious Magazine and R/GA; Zhang Minhui Sohu.com.cn; and Stephen Fry.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

41.92

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: