Advertising and Consumer Culture in China / Najlacnejšie knihy
Advertising and Consumer Culture in China

Kód: 02951695

Advertising and Consumer Culture in China

Autor Hongmei Li

This book provides a comprehensive analysis of Chinese advertising as an industry, a discourse and profession in China's search for modernity and cultural globalization. It compares and contrasts the advertising practices of Chine ... celý popis

78.74


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 10 - 14 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Advertising and Consumer Culture in China

Nákupom získate 195 bodov

Anotácia knihy

This book provides a comprehensive analysis of Chinese advertising as an industry, a discourse and profession in China's search for modernity and cultural globalization. It compares and contrasts the advertising practices of Chinese advertising agencies and foreign advertising agencies, and Chinese brands and foreign brands, with a particular focus on the newest digital advertising practices in the post WTO era.§§Based on extensive interviews, participant observation, and a critical analysis of secondary data, Li offers an engaging analysis of the transformation of Chinese advertising in the past three decades in Post-Mao China. Drawing upon theories of political economy, media, and cultural studies, her analysis offers most significant insights in advertising and consumer culture as well as the economic, social, political, and cultural transformations in China.§§The book is essential for students and scholars of communication, media, cultural studies and international business, and all those interested in cultural globalization and China.

Parametre knihy

78.74

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: