Advertising Effectiveness Of Straight Versus Dramatic Ads / Najlacnejšie knihy
Advertising Effectiveness Of Straight Versus Dramatic Ads

Kód: 14115415

Advertising Effectiveness Of Straight Versus Dramatic Ads

Autor Pousali Banerjee, Indrani Mukherjee

Advertising Effectiveness of straight versus dramatic ads of perishable consumer products presented in visual medium to young adults- Males and Females. The investigation was a laboratory experiment,(involving 2 2 Factorial Design ... celý popis

38.91


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Advertising Effectiveness Of Straight Versus Dramatic Ads

Nákupom získate 96 bodov

Anotácia knihy

Advertising Effectiveness of straight versus dramatic ads of perishable consumer products presented in visual medium to young adults- Males and Females. The investigation was a laboratory experiment,(involving 2 2 Factorial Design). The advertising effectiveness was measured by "An Index of Advertising Effectiveness". Two-way ANOVA was used to verify the truthfulness or falsity of the research hypotheses set before hand.

Parametre knihy

38.91

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: