Advertising Language / Najlacnejšie knihy
Advertising Language

Kód: 06735973

Advertising Language

Autor Keiko Tanaka

Advertising Language analyses the ways advertisers use language to gain and retain the attention of their audience. Contrasting British and Japanese advertising styles it reveals penetrating insights into these two cultures. ... celý popis

81.60


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Advertising Language

Nákupom získate 202 bodov

Anotácia knihy

Advertising Language analyses the ways advertisers use language to gain and retain the attention of their audience. Contrasting British and Japanese advertising styles it reveals penetrating insights into these two cultures.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Humanities History Regional & national history

81.60

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: