Advertising, Literature and Print Culture in Ireland, 1891-1922 / Najlacnejšie knihy
Advertising, Literature and Print Culture in Ireland, 1891-1922

Kód: 12042084

Advertising, Literature and Print Culture in Ireland, 1891-1922

Autor J. Strachan, Claire Nally

A study of Irish advertising's cultural, literary and ideological resonance in the late nineteenth and early twentieth centuries.

70.80


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 17 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Advertising, Literature and Print Culture in Ireland, 1891-1922

Nákupom získate 175 bodov

Anotácia knihy

A study of Irish advertising's cultural, literary and ideological resonance in the late nineteenth and early twentieth centuries.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Literature & literary studies Literature: history & criticism Literary studies: general

70.80

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: