Advertising Theory / Najlacnejšie knihy
Advertising Theory

Kód: 20413609

Advertising Theory

Autor Shelly Rodgers

Advertising Theory provides detailed and current explorations of key theories in the advertising discipline. The volume gives a working knowledge of the primary theoretical approaches of advertising, offering a comprehensive synth ... celý popis

68.26


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Advertising Theory

Nákupom získate 168 bodov

Anotácia knihy

Advertising Theory provides detailed and current explorations of key theories in the advertising discipline. The volume gives a working knowledge of the primary theoretical approaches of advertising, offering a comprehensive synthesis of the vast

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

68.26



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: