After the Break / Najlacnejšie knihy
After the Break

Kód: 05055955

After the Break

Autor Marijke De Valck

Television as we knew it is irrevocably changing. Some are gleefully announcing the death of television, others have been less sanguine but insist that television is radically changing underneath our eyes. Several excellent public ... celý popis

54.78

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe After the Break

Nákupom získate 136 bodov

Anotácia knihy

Television as we knew it is irrevocably changing. Some are gleefully announcing the death of television, others have been less sanguine but insist that television is radically changing underneath our eyes. Several excellent publications have dealt with television's uncertain condition, but few have taken the specific question of what television's transformations mean for the discipline of Television Studies as a starting point. The essays collected in this volume aim to fill this void. Two fundamental questions string the various contributions together. First, is television really in crisis or is the present not so extraordinary when revisiting television's development? Second, should we invent new theoretical concepts or are our old ones still perfectly relevant? To answer such questions the authors in this volume take up diverse case studies, ranging from the academic series Reading Contemporary Television to Flemish Fiction, from nostalgic programming on broadcast television to YouTube, from tell-sell television shows to public television art in the 1980s.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky The arts Film, TV & radio Television

54.78

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: