Kód: 16348646
Podnikatelia sú často presvedčení, že vedia, v čom spočíva goodwill, ale len málo z nich o ňom uvažuje ako o prostriedku zvyšujúcom zisk. Ambiciózni podnikatelia by sa mali usilovať o goodwill zamestnancov, bankárov, investorov a ... celý popis
4.21 €
Bežne: 4.97 €
Ušetríte 0.75 €
Nákupom získate 11 bodov
Podnikatelia sú často presvedčení, že vedia, v čom spočíva goodwill, ale len málo z nich o ňom uvažuje ako o prostriedku zvyšujúcom zisk. Ambiciózni podnikatelia by sa mali usilovať o goodwill zamestnancov, bankárov, investorov a verejnosti a výrobcovia aj o goodwill obchodníkov. Podnik ako celok treba vedieť „predať“ ľuďom, ktorí kupujú jeho produkty, i tým, ktorí doňho investujú. Kniha prináša praktické rady, ako to docieliť. Popisuje, ako môže firma získať dobré meno, ktoré je nevyhnutnosťou pri budovaní prosperujúceho podniku. Žiadna spoločnosť nevyžije len z prestíže riaditeľov ovešaných titulmi a z rutiny, bez výkonných manažérov. Prežiť dokáže len vďaka výkonnosti a efektívnosti. Záverečná bilancia je jej konečným vysvedčením. Ak vykazuje rastúci zisk, je isté, že spoločnosť pracuje efektívne.
Zaradenie knihy Knihy po slovensky Ostatní
4.21 €
Osobný odber Bratislava a 2642 dalších
Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies
Nákupný košík ( prázdny )
Nachádzate sa: