Antitrust and New Media / Najlacnejšie knihy
Antitrust and New Media

Kód: 08879485

Antitrust and New Media

Autor Miguel De Avillez Pereira

This is the first publication of AIJA's Antitrust Sub-Commission of the International Business Law Standing Commission. The book is the result of the reports from twenty different jurisdictions for the working session organised by ... celý popis

316.53


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Antitrust and New Media

Nákupom získate 783 bodov

Anotácia knihy

This is the first publication of AIJA's Antitrust Sub-Commission of the International Business Law Standing Commission. The book is the result of the reports from twenty different jurisdictions for the working session organised by the

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Law International law Public international law

316.53

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: