Asian Brand Strategy (Revised and Updated) / Najlacnejšie knihy
Asian Brand Strategy (Revised and Updated)

Kód: 02381751

Asian Brand Strategy (Revised and Updated)

Autor Martin Roll

A thoroughly updated second edition of the bestselling book Asian Brand Strategy, Martin Roll provides a comprehensive framework for understanding Asian branding strategies and Asian brands, based on new research and supported thr ... celý popis

70.83


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Asian Brand Strategy (Revised and Updated)

Nákupom získate 177 bodov

Anotácia knihy

A thoroughly updated second edition of the bestselling book Asian Brand Strategy, Martin Roll provides a comprehensive framework for understanding Asian branding strategies and Asian brands, based on new research and supported throughout by a wealth of new case studies. He offers trusted insights, knowledge, and perspectives into: the mind-set of the Asian boardroom, the Oriental Asia of the past, better understanding consumer behaviour patterns, and how Asian managers need to become trendsetters to succeed. It includes a user-friendly strategic model and examples of success stories and challenges.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

70.83

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: