Asian Competitors: Marketing For Competitiveness In The Age Of Digital Consumers / Najlacnejšie knihy
Asian Competitors: Marketing For Competitiveness In The Age Of Digital Consumers

Kód: 20565903

Asian Competitors: Marketing For Competitiveness In The Age Of Digital Consumers

Autor Kotler, Philip (Northwestern Univ, Usa), Kartajaya, Hermanwan (Markplus Inc, Indonesia), Hooi, Den Huan (Ntu, S'pore)

Today's dynamic and uncertain environment has contributed to the changing nature of markets. In order for companies to keep up, they will need to embark on new wave marketing to ride the wave of opportunities provided by the chang ... celý popis

71.49


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Asian Competitors: Marketing For Competitiveness In The Age Of Digital Consumers

Nákupom získate 180 bodov

Anotácia knihy

Today's dynamic and uncertain environment has contributed to the changing nature of markets. In order for companies to keep up, they will need to embark on new wave marketing to ride the wave of opportunities provided by the changes in the environment, such as the digital revolution.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

71.49



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: