Attack of the Customers: Why Critics Assault Brands Online and How To Avoid Becoming a Victim / Najlacnejšie knihy
Attack of the Customers: Why Critics Assault Brands Online and How To Avoid Becoming a Victim

Kód: 17098943

Attack of the Customers: Why Critics Assault Brands Online and How To Avoid Becoming a Victim

Autor Paul Gillin, Greg Gianforte

Customers don't suffer in silence anymore. Today they make their gripes public on the branded websites of the very businesses they attack. Online customer attacks have struck some of America's biggest brands, and the volume and sc ... celý popis

17.18


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Attack of the Customers: Why Critics Assault Brands Online and How To Avoid Becoming a Victim

Nákupom získate 42 bodov

Anotácia knihy

Customers don't suffer in silence anymore. Today they make their gripes public on the branded websites of the very businesses they attack. Online customer attacks have struck some of America's biggest brands, and the volume and scope is growing dramaticall

Parametre knihy

17.18

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: