Attention, Attitude, and Affect in Response to Advertising / Najlacnejšie knihy
Attention, Attitude, and Affect in Response to Advertising

Kód: 06588953

Attention, Attitude, and Affect in Response to Advertising

This volume presents issues in consumer psychology and advertising such as the relationship between gender differences, cortical organization and advertising; new approaches to old issues; and new applications of consumer psycholo ... celý popis

218.39


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Attention, Attitude, and Affect in Response to Advertising

Nákupom získate 538 bodov

Anotácia knihy

This volume presents issues in consumer psychology and advertising such as the relationship between gender differences, cortical organization and advertising; new approaches to old issues; and new applications of consumer psychology to other fields, such as examining health behaviour.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Psychology Psychological methodology

218.39

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: