Audience Commodity in a Digital Age / Najlacnejšie knihy
Audience Commodity in a Digital Age

Kód: 05075697

Audience Commodity in a Digital Age

Autor Lee McGuigan, Vincent Manzerolle

Revisits the theory of the audience commodity as first articulated by Dallas Smythe. This book focuses on the historical and theoretical importance of this theory to critical studies of media/communication, culture, society, econo ... celý popis

71.15


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Audience Commodity in a Digital Age

Nákupom získate 176 bodov

Anotácia knihy

Revisits the theory of the audience commodity as first articulated by Dallas Smythe. This book focuses on the historical and theoretical importance of this theory to critical studies of media/communication, culture, society, economics, and technology.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Language Language: reference & general Writing & editing guides

71.15

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: