Augmented Customer Strategy - CRM in the Digital Age / Najlacnejšie knihy
Augmented Customer Strategy - CRM in the Digital Age

Kód: 22291403

Augmented Customer Strategy - CRM in the Digital Age

Autor Gilles N&prime Goala, Virginie Pez-Peirard, Isabelle Prim-Allaz

Digital transformation is shaping a new landscape for businesses and their customers. For marketing professionals, advancing technology (artificial intelligence, robots, chatbots, etc.) and the explosion of personal data available ... celý popis

204.89


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 10 - 14 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Augmented Customer Strategy - CRM in the Digital Age

Nákupom získate 511 bodov

Anotácia knihy

Digital transformation is shaping a new landscape for businesses and their customers. For marketing professionals, advancing technology (artificial intelligence, robots, chatbots, etc.) and the explosion of personal data available present great opportun

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management

204.89

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: