B2B Relationships within Transactional and Relationship Marketing / Najlacnejšie knihy
B2B Relationships within Transactional and Relationship Marketing

Kód: 15373629

B2B Relationships within Transactional and Relationship Marketing

Autor Zarko Petrovic, Milo Radulovic

To identify, distinguish and conceptualize emerging business-to-business relationships within transactional and relationship marketing, as well as the distribution network and their applications in practice. The research proved th ... celý popis

53.40


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe B2B Relationships within Transactional and Relationship Marketing

Nákupom získate 132 bodov

Anotácia knihy

To identify, distinguish and conceptualize emerging business-to-business relationships within transactional and relationship marketing, as well as the distribution network and their applications in practice. The research proved that transactional and relationship marketing are interconnected and go along with the stages of establishment and development of B2B relationships. When these two theoretical concepts are strong, then it is clear that the distribution network is strengthening too.

Parametre knihy

53.40

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: