Beginning Java SE 6 Game Programming / Najlacnejšie knihy
Beginning Java SE 6 Game Programming

Kód: 04361124

Beginning Java SE 6 Game Programming

Autor Jonathan Harbour

"Beginning Java Game Programming, Third Edition" is a hands-on guide that is perfect for beginner-level game programmers who want to quickly and easily learn how to create games using the latest version of the Java SDK, Java 6. Wr ... celý popis

46.27

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Beginning Java SE 6 Game Programming

Nákupom získate 114 bodov

Anotácia knihy

"Beginning Java Game Programming, Third Edition" is a hands-on guide that is perfect for beginner-level game programmers who want to quickly and easily learn how to create games using the latest version of the Java SDK, Java 6. Written in simple language, this book teaches each new skill using engaging tutorials, followed by end-of-chapter questions and exercises to help reinforce what you've just learned. Each chapter builds upon the previous ones, allowing you to repeat and practice the techniques covered. It helps you begin with the basics of writing a simple game using vector graphics, move on to utilizing Java's advanced library to add animation and sound effects, and end by creating a professional, sprite-based game full of interesting artwork and details that you can share with others on the web.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Computing & information technology Computer programming / software development Games development & programming

46.27

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: