Benchmarks in Hospitality and Tourism / Najlacnejšie knihy
Benchmarks in Hospitality and Tourism

Kód: 06736926

Benchmarks in Hospitality and Tourism

Autor Sungsoo Pyo

After an overview of benchmarking concepts and processes, this book explores benchmarking's strengths and weaknesses, describes ways to apply benchmarking to tourist facilities and destinations, and examines the role of customer s ... celý popis

293.52


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Benchmarks in Hospitality and Tourism

Nákupom získate 732 bodov

Anotácia knihy

After an overview of benchmarking concepts and processes, this book explores benchmarking's strengths and weaknesses, describes ways to apply benchmarking to tourist facilities and destinations, and examines the role of customer satisfaction and loyalty in benchmarking. Case studies presented are dr

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

293.52

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: