Best Practices in Marketing and their Impact on Quality of Life / Najlacnejšie knihy
Best Practices in Marketing and their Impact on Quality of Life

Kód: 01256120

Best Practices in Marketing and their Impact on Quality of Life

Autor Helena Maria Alves

Gathering cases from around the world, this book reviews best practices in marketing and their impact on quality of life. Each case details a specific social problem and the marketing strategy adopted to resolve it, plus results f ... celý popis

120.22


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 11 - 13 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Best Practices in Marketing and their Impact on Quality of Life

Nákupom získate 301 bodov

Anotácia knihy

Gathering cases from around the world, this book reviews best practices in marketing and their impact on quality of life. Each case details a specific social problem and the marketing strategy adopted to resolve it, plus results for society and individual.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

120.22

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: