Biases in Demand Analysis Due to Variation in Retail Distribution / Najlacnejšie knihy
Biases in Demand Analysis Due to Variation in Retail Distribution

Kód: 17340215

Biases in Demand Analysis Due to Variation in Retail Distribution

Autor Federal Trade Commission

Aggregate demand models typically assume that consumers choose between all available products. Since consumers may be unwilling to search across every store in a given market for a particular item, this assumption is problematic w ... celý popis

15.81

Bežne: 16.20 €

Ušetríte 0.38 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Biases in Demand Analysis Due to Variation in Retail Distribution

Nákupom získate 39 bodov

Anotácia knihy

Aggregate demand models typically assume that consumers choose between all available products. Since consumers may be unwilling to search across every store in a given market for a particular item, this assumption is problematic when product assortments va

Parametre knihy

15.81

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: