Brand Advertising: How to Create Work that Connects with Customers Every Time / Najlacnejšie knihy
Brand Advertising: How to Create Work that Connects with Customers Every Time

Kód: 25276637

Brand Advertising: How to Create Work that Connects with Customers Every Time

Autor Bruce Goldman, Stephen Hawley Martin

To be effective, marketing communications must do more than simply get attention. It must create a bond between the customer and the product. The goal is to create, as Martin Agency founder David Martin used to say, "An expectatio ... celý popis

12.76


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Brand Advertising: How to Create Work that Connects with Customers Every Time

Nákupom získate 31 bodov

Anotácia knihy

To be effective, marketing communications must do more than simply get attention. It must create a bond between the customer and the product. The goal is to create, as Martin Agency founder David Martin used to say, "An expectation of performance," a phras

Parametre knihy

12.76

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: