Brand Portfolio Analysis in the Female Segment of Russian Market / Najlacnejšie knihy
Brand Portfolio Analysis in the Female Segment of Russian Market

Kód: 06918647

Brand Portfolio Analysis in the Female Segment of Russian Market

Autor Yulia S. Denisova

The main goal of the current master dissertation is the research of the brand portfolio architecture. Brand portfolio analysis is made from two perspectives: analysis of the theoretical concepts and models of the brand portfolio a ... celý popis

52.51


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Brand Portfolio Analysis in the Female Segment of Russian Market

Nákupom získate 130 bodov

Anotácia knihy

The main goal of the current master dissertation is the research of the brand portfolio architecture. Brand portfolio analysis is made from two perspectives: analysis of the theoretical concepts and models of the brand portfolio architecture; and the practical analysis of the Gillette Company brand portfolio in the female segment of Russian market. With this example the author aimed to make a practical application of the brand architecture theories and to check their viability in the real business cases.

Parametre knihy

52.51

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: