Brand Strategist's Guide to Desire / Najlacnejšie knihy
Brand Strategist's Guide to Desire

Kód: 02262010

Brand Strategist's Guide to Desire

Autor Simpson Anna

Brands are supposed to meet their customers' needs; but does industry understand what really matters to them? The Brand Strategist's Guide to Desire provides a ground-breaking model for understanding and responding to consumer des ... celý popis

25.56

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Brand Strategist's Guide to Desire

Nákupom získate 63 bodov

Anotácia knihy

Brands are supposed to meet their customers' needs; but does industry understand what really matters to them? The Brand Strategist's Guide to Desire provides a ground-breaking model for understanding and responding to consumer desire, offering brands a way to build strong relationships and gain a lasting competitive advantage. Through interviews with sociologists, psychologists and leading brand consultants, Anna Simpson explores five common desires: community, adventure, aesthetics, vitality and purpose. She argues that, by examining motivation, companies can understand how to develop successful products and services that offer real value. Featuring case studies of leading brands that follow this approach, including Nike, Oprah and Zumba, the book presents techniques and tactics for desire-based strategies, arguing that a desire well met is more likely to be felt again. #BrandGuide2Desire

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

25.56

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: