Branded Gentry / Najlacnejšie knihy
Branded Gentry

Kód: 01251847

Branded Gentry

Autor David Hopper

Every era has its gentry. Wealth, authority and power are seldom static for long. Once, heavily whiskered industrialists challenged the landed gentry for social ascendency. Then, in the 20th century came a new era of entrepreneurs ... celý popis

24.87

Bežne: 28.69 €

Ušetríte 3.82 €


Očakávaný dotlač
Termín neznámy

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Branded Gentry

Nákupom získate 61 bodov

Anotácia knihy

Every era has its gentry. Wealth, authority and power are seldom static for long. Once, heavily whiskered industrialists challenged the landed gentry for social ascendency. Then, in the 20th century came a new era of entrepreneurs, who made their names by making their names into brands. This is a book about thirteen such individuals: Tim Bell, Johnnie Boden, Emma Bridgewater, Jackie Cooper, James Dyson, John Hegarty, Robert Hiscox, Tony Laithwaite, David Linley, Julian Richer, John Sainsbury, Paul Smith, and Jonathan Warburton. Remarkable men and women, from a sweeping range of industries; pioneers of modern enterprise. The authors take us on an illuminating journey, described through thirteen compelling portraits, covering grand philosophies and shrewd strategies, untidy kitchen tables and unruly pets. We learn the secrets behind the fame, the lessons of success (and failure), and the dramas and difficulties on the way. Find out why Tim Bell ate Ronald Reagan's jelly beans, why there is a full-size Harrier jump-jet outside James Dyson's office, and why Paul Smith takes a model train set with him into meetings in Japan. Invaluable reading for those interested in finding out more about the people behind the brands, it will appeal to anyone keen to find out how others got to the top and what is involved when you have your name above the door.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Entrepreneurship

24.87

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: