Brands and Rousers / Najlacnejšie knihy
Brands and Rousers

Kód: 01211552

Brands and Rousers

Autor Luis Gallardo

Brands and Rousers provides a clear guide to succeeding in a turbulent market with practical insights and examples from organizations that have successfully developed their business, brands, and success. Luis Gallardo leads us thr ... celý popis

24.83

Bežne: 28.60 €

Ušetríte 3.77 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Brands and Rousers

Nákupom získate 61 bodov

Anotácia knihy

Brands and Rousers provides a clear guide to succeeding in a turbulent market with practical insights and examples from organizations that have successfully developed their business, brands, and success. Luis Gallardo leads us through the 6 R's and shows us how leaders can think holistically but act personally. Given the competitiveness of global and local markets, the pace of change in business and the sudden emergence of unprecedented challenges and opportunities, there is an overriding need for leadership that is flexible, capable, and dynamic. If there is one lesson for organizations from recent events, it's this: it is not simply what we know that matters, but how we react to what we do not know. In practice, this means succeeding in six broad areas: leading with a purpose and reason, generating and maximizing revenues, rousing people and dreams, building relationships, maximizing a good reputation, and becoming resilient - the 6 R's for success.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management

24.83

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: