Business strategy implementation in the fashion industry / Najlacnejšie knihy
Business strategy implementation in the fashion industry

Kód: 18874722

Business strategy implementation in the fashion industry

Autor Laura Pizzoglio

This work is a study about the business strategy implementation in a particular industry that really creates interest in the author. Fashion is a big concept, that concerns more than one sector. The decision of analyzing the high ... celý popis

31.17


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Business strategy implementation in the fashion industry

Nákupom získate 77 bodov

Anotácia knihy

This work is a study about the business strategy implementation in a particular industry that really creates interest in the author. Fashion is a big concept, that concerns more than one sector. The decision of analyzing the high fashion and the fast fashion derives from the idea of the author to better understand the entire industry. These two sectors are the most different when talking about fashion, so they permitted to make an exhaustive analysis.

Parametre knihy

31.17

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: