Campaign 2000 / Najlacnejšie knihy
Campaign 2000

Kód: 04905225

Campaign 2000

Autor William L. Benoit, John P. McHale, Glenn J. Hansen, P. M. Pier, John P. McGuire

Campaign 2000 applies the functional theory of political campaign discourse-analyzing how messages acclaim, attack, or defend-to several different forms of campaign communication in the 2000 U.S. presidential primary and general e ... celý popis

155.71


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Campaign 2000

Nákupom získate 385 bodov

Anotácia knihy

Campaign 2000 applies the functional theory of political campaign discourse-analyzing how messages acclaim, attack, or defend-to several different forms of campaign communication in the 2000 U.S. presidential primary and general election. These forms include political advertisements on television and radio, debates, television talk show appearances, campaign web pages, and convention speeches by candidates and their spouses. The authors also look at the election outcomes and explore lessons to apply to future campaign discourse.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Politics & government Political structure & processes

155.71

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: