Campaigning to the New American Electorate / Najlacnejšie knihy
Campaigning to the New American Electorate

Kód: 04718824

Campaigning to the New American Electorate

Autor Marisa A. Abrajano

Compares the campaign efforts used to target Latinos with those directed at the rest of the electorate and focuses on televised Spanish and English-language advertising developed for the 2000 and 2004 presidential elections, as we ... celý popis

28.44


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Campaigning to the New American Electorate

Nákupom získate 70 bodov

Anotácia knihy

Compares the campaign efforts used to target Latinos with those directed at the rest of the electorate and focuses on televised Spanish and English-language advertising developed for the 2000 and 2004 presidential elections, as well as for dozens of congressional and statewide contests from 2000-2004. The author's research reveals exposure to these televised political ads indeed impacts whether Latinos turn out to vote and, if so, for whom they vote.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Politics & government Political structure & processes

28.44

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: