Changes in High School Grading Standards in Mathematics, 1982-1992 / Najlacnejšie knihy
Changes in High School Grading Standards in Mathematics, 1982-1992

Kód: 04733781

Changes in High School Grading Standards in Mathematics, 1982-1992

Autor Mark Berends, Dan Koretz

Observers recently have maintained that grades in secondary and postsecondary institutions have become inflated. Grade inflation would be troubling to many K-12 educators and policymakers but this possibility is an especially seri ... celý popis

21.51

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Changes in High School Grading Standards in Mathematics, 1982-1992

Nákupom získate 53 bodov

Anotácia knihy

Observers recently have maintained that grades in secondary and postsecondary institutions have become inflated. Grade inflation would be troubling to many K-12 educators and policymakers but this possibility is an especially serious concern to many colleges and universities because such inflation could bias their admissions decisions and make it increasingly difficult for them to distinguish among high-achieving students. This study examines this possibility by evaluating changes in high school grading standards across the nation as a whole from 1982 to 1992. The authors examined not only changes in the grade distribution over time but also changes in the educational system and in the characteristics of the student populations. They investigated how grades have varied between males and females, minorities and nonminorities, and poor and rich students; trends in grading standards across types of schools; relationships between grades and student performance on achievement tests; and the influence on grades of changes in tested proficiency and course-taking. The authors detailed analysis concluded that no such grade inflation has taken place, at least in mathematics, over the study period.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Education Organization & management of education

21.51

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: