Classroom Management Techniques for Students With ADHD / Najlacnejšie knihy
Classroom Management Techniques for Students With ADHD

Kód: 04786597

Classroom Management Techniques for Students With ADHD

Autor Roger Pierangelo, George A. Giuliani

Classroom Management Techniques for Students With ADHD provides educators with practical, effective methods for teaching students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder. The authors offer invaluable guidance to help educato ... celý popis

97.33


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Classroom Management Techniques for Students With ADHD

Nákupom získate 240 bodov

Anotácia knihy

Classroom Management Techniques for Students With ADHD provides educators with practical, effective methods for teaching students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder. The authors offer invaluable guidance to help educators understand: -The characteristics of students with ADHD -The legal requirements for identifying students with ADHD -The process for diagnosing students and identifying treatment options -The evaluation procedures used for student assessment The book also covers effective strategies for classroom management, behavioral intervention, and academic instruction.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Education Teaching of specific groups & persons with special educational needs

97.33

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: