Communication Strategies for Administrative Professionals: How to Communicate What You Can Do, Can't Do, Will Do, Won't Do, Need and Want / Najlacnejšie knihy
Communication Strategies for Administrative Professionals: How to Communicate What You Can Do, Can't Do, Will Do, Won't Do, Need and Want

Kód: 18394739

Communication Strategies for Administrative Professionals: How to Communicate What You Can Do, Can't Do, Will Do, Won't Do, Need and Want

Autor Karen Porter

Do you know how to ask for AND GET what you want or need in your administrative assistant or executive assistant job, role, and career? Would you like to know how to better communicate what you can do, can't do, will do, won't do, ... celý popis

12.67


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Communication Strategies for Administrative Professionals: How to Communicate What You Can Do, Can't Do, Will Do, Won't Do, Need and Want

Nákupom získate 31 bodov

Anotácia knihy

Do you know how to ask for AND GET what you want or need in your administrative assistant or executive assistant job, role, and career? Would you like to know how to better communicate what you can do, can't do, will do, won't do, need and want in the w

Parametre knihy

12.67

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: