Competitive Marketing Strategy / Najlacnejšie knihy
Competitive Marketing Strategy

Kód: 28165057

Competitive Marketing Strategy

Autor Sheff Peym, Neil C. Kay

Better-informed consumers, increased competition and moves towards standardization can all increase the price elasticity of demand, put pressure on margins and increase sensitivity to costs. Costs may fall for a variety of reasons ... celý popis

30.70


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Competitive Marketing Strategy

Nákupom získate 76 bodov

Anotácia knihy

Better-informed consumers, increased competition and moves towards standardization can all increase the price elasticity of demand, put pressure on margins and increase sensitivity to costs. Costs may fall for a variety of reasons, such as economies of sca

Parametre knihy

30.70

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: