Competitive Strategy for Media Firms / Najlacnejšie knihy
Competitive Strategy for Media Firms

Kód: 06738374

Competitive Strategy for Media Firms

Autor Sylvia M. Chan-Olmsted

This volume provides a thorough review of current concepts and practices in the areas of strategic management, branding, and conglomerization in the electronic media industry. For researchers, scholars, and students in media econo ... celý popis

58.98


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Competitive Strategy for Media Firms

Nákupom získate 146 bodov

Anotácia knihy

This volume provides a thorough review of current concepts and practices in the areas of strategic management, branding, and conglomerization in the electronic media industry. For researchers, scholars, and students in media economics and management and business.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

58.98

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: