Competitiveness Strategy in Developing Countries / Najlacnejšie knihy
Competitiveness Strategy in Developing Countries

Kód: 06677590

Competitiveness Strategy in Developing Countries

Autor Ganeshan Wignaraja

This volume seeks to generalise the lessons across developing country and enterprise cases, and shed light on which trade and industrial strategies and instruments work best, and what does not work, in relation to manufacturing co ... celý popis

230.39


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Competitiveness Strategy in Developing Countries

Nákupom získate 568 bodov

Anotácia knihy

This volume seeks to generalise the lessons across developing country and enterprise cases, and shed light on which trade and industrial strategies and instruments work best, and what does not work, in relation to manufacturing competitiveness.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

230.39

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: