Consumer Preference and Service Quality Provided by Hotels in Gujarat / Najlacnejšie knihy
Consumer Preference and Service Quality Provided by Hotels in Gujarat

Kód: 02208275

Consumer Preference and Service Quality Provided by Hotels in Gujarat

Autor Nandish Upadhyay, Karishma Patel

This research is all about what consumer expect before preferring any hotels and how he/she feels satisfied to being there. Perception and actual service quality provided by hotels in GUJARAT. And GAP between offered and provided ... celý popis

60.31

Bežne: 63.46 €

Ušetríte 3.15 €


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 3 - 5 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Consumer Preference and Service Quality Provided by Hotels in Gujarat

Nákupom získate 149 bodov

Anotácia knihy

This research is all about what consumer expect before preferring any hotels and how he/she feels satisfied to being there. Perception and actual service quality provided by hotels in GUJARAT. And GAP between offered and provided service quality. For conducting this research researcher has considered different cities and types of hotels to understand the scenario. It will have to analyze and understand consumer preference and behavior.

Parametre knihy

60.31

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: