Content Marketing in the 21st century / Najlacnejšie knihy
Content Marketing in the 21st century

Kód: 16242391

Content Marketing in the 21st century

Autor Lisa Wiechert

Seminar paper from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, Academy for the Medical-Technical Laboratory Service of the State Steiermark ... celý popis

36.88

Bežne: 37.63 €

Ušetríte 0.76 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Content Marketing in the 21st century

Nákupom získate 91 bodov

Anotácia knihy

Seminar paper from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, Academy for the Medical-Technical Laboratory Service of the State Steiermark Graz, language: English, abstract: This essay will analyse Coca Colas Marketing campaign "no Labels", focusing on the importance of Content Marketing in connection with current events. In addition it will answer the question if it is possible for other companies to follow given example.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

36.88



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: