Conventionality in Cognitive Development: How Children Acquire Shared Representations in Language, Thought, and Action / Najlacnejšie knihy
Conventionality in Cognitive Development: How Children Acquire Shared Representations in Language, Thought, and Action

Kód: 04921528

Conventionality in Cognitive Development: How Children Acquire Shared Representations in Language, Thought, and Action

Autor Cad, Larson

An important part of cognitive development is coming to think in culturally normative ways. Children learn the right names for objects, proper functions for tools, appropriate ways to categorize, and the rules for games. In each o ... celý popis

27.31

Bežne: 31.45 €

Ušetríte 4.15 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Conventionality in Cognitive Development: How Children Acquire Shared Representations in Language, Thought, and Action

Nákupom získate 68 bodov

Anotácia knihy

An important part of cognitive development is coming to think in culturally normative ways. Children learn the right names for objects, proper functions for tools, appropriate ways to categorize, and the rules for games. In each of these cases, what makes a given practice normative is not naturally given. There is not necessarily any objectively better or worse way to do any of these things. Instead, what makes them correct is that people agree on how they should be done, and each of these practices therefore has an important conventional basis. The chapters in this volume highlight the fact that successful participation in practices of language, cognition, and play depends on children's ability to acquire representations that other members of their social worlds share. Each of these domains poses problems of identifying normative standards and achieving coordination across agents. This volume brings together scholars from diverse areas in cognitive development to consider the psychological mechanisms supporting the use and acquisition of conventional knowledge. This is the 115th volume of the quarterly report series New Directions for Child and Adolescent Development.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Psychology Child & developmental psychology

27.31

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: