Corporate Social Responsibility / Najlacnejšie knihy
Corporate Social Responsibility

Kód: 04678624

Corporate Social Responsibility

Autor Mark S. Schwartz

The essays in this volume examine the emergence of the concept of corporate social responsibility, and the uses that have been made of the language of corporate responsibility to explore the business/society relationship. The firs ... celý popis

433.95

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Corporate Social Responsibility

Nákupom získate 1073 bodov

Anotácia knihy

The essays in this volume examine the emergence of the concept of corporate social responsibility, and the uses that have been made of the language of corporate responsibility to explore the business/society relationship. The first section of this title traces the emergence of the concept of corporate social responsibility as a way of understanding and framing the business/society relationship. Section two of the volume looks at 'Definitions and ethical justifications' with a view to exploring current discussions of the nature, scope and source of the social responsibilities of corporations. Section three, 'CSR and Management: Critical Reflections', explores the integration of CSR theories and justifications into business management and business management theories. Articles in the final section of the volume apply the concept of corporate social responsibility, and the theoretical frameworks and analytical tools to which it has given rise, to the examination and resolution of specific social issues arising out of the economic activities of corporations.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Corporate governance

433.95

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: