Creating and Capturing Value through Crowdsourcing / Najlacnejšie knihy
Creating and Capturing Value through Crowdsourcing

Kód: 17582517

Creating and Capturing Value through Crowdsourcing

Autor Christopher L Tucci

The book is made up of a unique collection of contributions of leading scholars from different research areas to provide a systematic overview of the research on crowdsourcing, based on a clear definition of the concept, its diffe ... celý popis

140.75


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 9 - 13 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Creating and Capturing Value through Crowdsourcing

Nákupom získate 347 bodov

Anotácia knihy

The book is made up of a unique collection of contributions of leading scholars from different research areas to provide a systematic overview of the research on crowdsourcing, based on a clear definition of the concept, its difference for innovation, and its value for both private and public sector.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management

140.75

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: