Value Creation in Management Accounting: Using Information to Capture Customer Value / Najlacnejšie knihy
Value Creation in Management Accounting: Using Information to Capture Customer Value

Kód: 01349483

Value Creation in Management Accounting: Using Information to Capture Customer Value

Autor CJ McNair Connelly

Value creation is at the heart of an economic enterprise, defining its capability to serve customers and generate profits and growth. This book seeks to make this transformation of the MAS both logical and easy to implement, with ... celý popis

22.03

Bežne: 22.98 €

Ušetríte 0.94 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Value Creation in Management Accounting: Using Information to Capture Customer Value

Nákupom získate 55 bodov

Anotácia knihy

Value creation is at the heart of an economic enterprise, defining its capability to serve customers and generate profits and growth. This book seeks to make this transformation of the MAS both logical and easy to implement, with a focus on the types of information that can be garnered when the MAS is modified to fit the value creation approach.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

22.03

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: