Critical Evaluation of Internet Advertising / Najlacnejšie knihy
Critical Evaluation of Internet Advertising

Kód: 01629108

Critical Evaluation of Internet Advertising

Autor Marcella Vurro

The essay is focussing on a critical evaluation of online advertising. It examines different online advertising instruments, such as banner, websites, keyword advertising etc. and identifies the advantages and disadvantages of onl ... celý popis

19.60

Bežne: 19.62 €

Ušetríte 0.02 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Critical Evaluation of Internet Advertising

Nákupom získate 49 bodov

Anotácia knihy

The essay is focussing on a critical evaluation of online advertising. It examines different online advertising instruments, such as banner, websites, keyword advertising etc. and identifies the advantages and disadvantages of online advertising.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

19.60

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: