Culture and Economy in the Age of Social Media / Najlacnejšie knihy
Culture and Economy in the Age of Social Media

Kód: 09058126

Culture and Economy in the Age of Social Media

Autor Fuchs, Christian (University of Westminster, UK)

Understanding social media requires us to engage with the individual and collective meanings that diverse stakeholders and participants give to platforms. It also requires us to analyse how social media companies try to make profi ... celý popis

231.12


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Culture and Economy in the Age of Social Media

Nákupom získate 570 bodov

Anotácia knihy

Understanding social media requires us to engage with the individual and collective meanings that diverse stakeholders and participants give to platforms. It also requires us to analyse how social media companies try to make profits, how and which labou

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Society & social sciences Politics & government Political ideologies

231.12

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: