Customer Care and Client Relationship Management / Najlacnejšie knihy
Customer Care and Client Relationship Management

Kód: 41447526

Customer Care and Client Relationship Management

Autor Annabella Oroma Asedri

In the world of business, no organisation can exist without customers. The customer is the one that sustains businesses by paying organisations for products and services. It is therefore important for organisations to establish go ... celý popis

73.33


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Customer Care and Client Relationship Management

Nákupom získate 182 bodov

Anotácia knihy

In the world of business, no organisation can exist without customers. The customer is the one that sustains businesses by paying organisations for products and services. It is therefore important for organisations to establish good relationships with the customers/clients. Establishing such relations is not easy. Organisations need to commit the necessary resources and funds to ensure that customer relationship management (CRM) initiatives work. This book will provide insight to both students and practioners on how to acquire, sustain, grow and retain loyal customers.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po nemecky Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Management

73.33

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: