Dealing with complaining customers in sport clubs / Najlacnejšie knihy
Dealing with complaining customers in sport clubs

Kód: 01642508

Dealing with complaining customers in sport clubs

Autor Daniel Diener

Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, printed single-sided, grade: 1,3, Business and Information Technology School - The Entrepreneurial University Iserlohn ... celý popis

51.66


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Dealing with complaining customers in sport clubs

Nákupom získate 127 bodov

Anotácia knihy

Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, printed single-sided, grade: 1,3, Business and Information Technology School - The Entrepreneurial University Iserlohn, language: English, abstract: The goal of this essay is to demonstrate the importance of complaint management for professional sports organizations. There also should be set out proposals for the implementation of such a management in sport organizations. A further objective is to present a complaint management process for sport clubs.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

51.66

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: