Design Biennale Interieur 2010 / Najlacnejšie knihy
Design Biennale Interieur 2010

Kód: 05054497

Design Biennale Interieur 2010

Autor Stichting Kunstboek

Founded in 1968, the Interieur Foundation is a non-profit organisation, acting in the field of design, product development and innovation. One of the foundation's aims has been to put contemporary design displays for the home and ... celý popis

37.22

Bežne: 41.35 €

Ušetríte 4.13 €


Očakávaný dotlač
Termín neznámy

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Design Biennale Interieur 2010

Nákupom získate 92 bodov

Anotácia knihy

Founded in 1968, the Interieur Foundation is a non-profit organisation, acting in the field of design, product development and innovation. One of the foundation's aims has been to put contemporary design displays for the home and interior innovations on display for a broad general public - not only for professionals, as was the case with most fairs. Unlike many other furniture shows, which offer a mix of old, new, kitsch and design, the Biannale Interieur promotes the latest contemporary forms and creativity in interior design. Design Biennale Interieur 2010 reflects the role of Interieur 2010 as a meeting place for designers and producers and as a leading design event for professionals and design fans. The book bares the soul of the event: its reputation, renewing character, quality and selection of more than 250 interior design brands, together with 'the making of' and the theme of 'the new world' - all illustrated across more than 500 pages. The book contains essays on architects Junya Ishigami (Japan), Andrea Branzi (Italy), texts and photos on the designer of the year, international young designers, design at work, design in France, Great Britain, the Netherlands, Germany, as well as practical information on top design brands.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky The arts Industrial / commercial art & design Product design

37.22

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: