Digital and Social Media Marketing / Najlacnejšie knihy
Digital and Social Media Marketing

Kód: 22576993

Digital and Social Media Marketing

Autor Nripendra P. Rana, Emma L. Slade, Ganesh P. Sahu, Hatice Kizgin, Nitish Singh, Bidit Dey, Anabel Gutierrez, Yogesh K. Dwivedi

This book examines issues and implications of digital and social media marketing for emerging markets. The book investigates problems specific to emerging markets, while identifying new theoretical constructs and practical applica ... celý popis

280.54


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Digital and Social Media Marketing

Nákupom získate 706 bodov

Anotácia knihy

This book examines issues and implications of digital and social media marketing for emerging markets. The book investigates problems specific to emerging markets, while identifying new theoretical constructs and practical applications of digital marketing.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Business mathematics & systems

280.54

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: