Digital Television Strategies / Najlacnejšie knihy
Digital Television Strategies

Kód: 12047691

Digital Television Strategies

Autor A. Griffiths

In Britain, America and many other countries television audiences and advertising revenues are declining. At the same time digital television and new models are emerging. This book looks at the reinvention of television. Who will ... celý popis

70.87


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 10 - 15 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Digital Television Strategies

Nákupom získate 175 bodov

Anotácia knihy

In Britain, America and many other countries television audiences and advertising revenues are declining. At the same time digital television and new models are emerging. This book looks at the reinvention of television. Who will be the winners and the losers and what will be the consequences? What will television look like and who will make it ? How will viewing behaviours change?

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Economics Labour economics

70.87

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: