Discounts as a Marketing Tool in Fashion E-commerce (Russia & Sweden) / Najlacnejšie knihy
Discounts as a Marketing Tool in Fashion E-commerce (Russia & Sweden)

Kód: 16168386

Discounts as a Marketing Tool in Fashion E-commerce (Russia & Sweden)

Autor Elena Ilicheva

Discounts as a marketing tool for attraction and retention of customers in e-commerce through the example of a comparative analysis of the specificity of fashion e-shops in Russia and Sweden. The author opens many marketing secret ... celý popis

25.69


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Discounts as a Marketing Tool in Fashion E-commerce (Russia & Sweden)

Nákupom získate 64 bodov

Anotácia knihy

Discounts as a marketing tool for attraction and retention of customers in e-commerce through the example of a comparative analysis of the specificity of fashion e-shops in Russia and Sweden. The author opens many marketing secrets and gives recommendations for new players on the Russian and Swedish online fashion markets. This book consists many useful pictures, schemes and tables with data of analysis.

Parametre knihy

25.69

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: